کانون متوسلین سید الشهداء

کانون متوسلین سید الشهداء مسجد جامع به جهت انجام فعالیت های فرهنگی در روستا تشکیل شده است

کانون متوسلین سید الشهداء

کانون متوسلین سید الشهداء مسجد جامع به جهت انجام فعالیت های فرهنگی در روستا تشکیل شده است

کانون متوسلین سیدالشهداءاز زمان تاسیس تا کنون اقدامات خوبی در سطح مسجد و روستا انجام داده است . برگزاری جلسات و کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی فضای مجازی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی به مواد مخدر با همکاری پلیس های تخصصی فراجا برای دانش آموزان در مدرسه دخترانه شیخ فضل اله نوری ونیز برای والدین دانش آموزان در حسینیه شهدای معصومیه جهت آگاهی بیشتر ازخطرات و آسیب های اجتماعی و شناسایی افراد حافظ و قاری در روستا واعزام آنها در مسابقه قرآنی مدهامتان ، برگزاری جشن های مناسبتی ملی و مذهبی تنها بخشی از اقدامات انجام شده توسط کانون متوسلین سیدالشهداءمی باشد.

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

۲۸تیر

به منظور ایجاد فضای قرآنی و معنوی بین نمازگزاران وآشنایی بیشتر نوجوانان به فرهنگ قرآن ،کلاس ترجمه و مفاهیم قرآن سطح یک در غالب ( طرح برکرانه نور ) در مسجد جامع برگزار می گردد.

این طرح را ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به کانون ها ابلاغ نموده بود و در 10 مسجد شهرستان اراک به صورت آزمایشی برگزار می گردد که مسجد جامع روستای معصومیه یکی از این 10 مسجد می باشد.

این طرح بعد از نماز مغرب و عشاء در روز های دوشنبه و چهارشنبه هر هفته در مسجدجامع برگزار و استاد ترجمه حجت السلام  عینی امام جماعت روستا می باشد. لازم به ذکر است که در هر جلسه جوایزی به کسانی که سوالات درس را پاسخ دهند اهدا می گردد.

این طرح از تاریخ 1399/4/4 شروع و تا اوایل شهریور ادامه دارد.

کانون متوسلین سید الشهداء
۲۸تیر

بمناسبت میلاد باسعادت امام رضا(ع) در شب ولادت آن امام رئوف به تعدادی از مکبرین نوجوان و کسانی که در مسابقه روزنامه دیواری دهه فجر دربهمن ماه 98 شرکت نموده بودند از طرف کانون متوسلین سیداشهداء جوایزی اهداءگردید.

کانون متوسلین سید الشهداء
۲۸تیر

به علت شیوع ویروس منحوس کرونا و عدم برگزاری جشن دسته جمعی  در مساجد و حسینیه ها در شب ولادت حضرت مهدی (عج) مراسم مولودی خوانی و سخنرانی توسط مداحان اهل بیت و سخنرانی توسط حجت الاسلام عینی به صورت لایو توسط کارگروه فرهنگی شهید حاج قاسم سلیمانی در مسسجد جامع روستای معصومیه برگزار گردید.

کانون متوسلین سید الشهداء